Cvičení ve vodě

2. října 2010 v 12:13 |  Pohyb.
Cvičení ve vodě - perfektní proti celulitidě
Cvičení ve vodě napomáhá při odstraňování celulitidy, formuje postavu. 3krát týdně 20 minut v bazénu a uvidíte ty výsledky. Důležité: Abyste mohla co nejlépe a nejprecizněji provádět níže uvedené cviky musí voda dosahovat až po prsa.

1. Posílí paže a vnitřní strany stehen:
Postavte se zpříma. Obě ruce předpažte před prsa, mírně pokrčte a v lehkém oblouku je pomalu zvedněte nad hlavu, současně zvedejte pravou nohu do boku. Ruce a nohu pak nechte klesnout a pomalu vydýchněte . Opakujte čtyřikrát. Krátká pauza a cvičení zopakujte s výměnou nohy.

2. Kompletní trénink pro paže, prsa, hýždě a bříško:
Mírně se rozkročte. Ruce předpažte a držte je asi 1cm pod hladinou. Pak zapažte paže co nejvíce dozadu. Boky zatlačte dozadu, přitom zadeček a břicho pevně zatáhněte. Nádech. Paže dopředu a boky vyrovnejte. Osmkrát.

3. Posílí břicho a záda:
Záda položte na boční stranu bazénu, kolena mírně pokrčte. Po stranách se zachytněte. Nádech, zatáhnout břicho, páteř pevně přitiskněte na stěnu bazénu a zdvihněte nahoru levou nohu. Napětí vydržte 5 vteřin. Výdech a uvolnění. S každou nohou opakujte cvičení pětkrát.

4. Zpevňuje pas a paže:
Mírně podřepněte. Obě paže mírně pod vodní hladinou tlačte doprava. Nyní veďte ruce pod hladinou doleva a boky otočte doprava. U toho rozložte rovnováhu tak, aby vznikla jakoby vlna. Nyní se vlňte ze strany na stranu minimálně osmkrát.

5. Vymodeluje nohy a boky:
Postavte se bokem ke straně bazénu, pravou rukou se chytněte jeho okraje. Levou ruku položte na bok. Nyní zvedněte levou nohu a v této pozici obkreslete pomyslných 8 kruhů nejprve doprava a poté doleva. Důležité je: Bříško zatáhnout, držet rovnováhu a nepřepadat. Poté opět vyměňte strany.

6. Zpevní pas a břicho:
Hlavní pozice - zachyťte se pažemi o okraj bazénu (tak jak je uvedeno na obrázku). Nohy pokrčte, stehna tvoří pravý úhel směřující k tělu. Chodidla napněte. Nyní se nadechněte a nohy vytočte co nejvíce doleva,hlava jde současně doprava. Výdech a nohy vytočte doprava a hlavu naopak doleva. Zopakujte osmkrát na obě dvě strany.
Ideální teplota vody: asi 26 až 28 stupňů. Pozor teplejší voda pouze unavuje. Před začátkem cvičení je nejlepší si zaplavat alespoň jeden až dva bazény.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama